Er zijn genoeg excuses te bedenken om niet naar een beurs te gaan. Zo kost het veel tijd en de voorbereiding vergt veel werk. Echter, de meerwaarde van beursdeelname moet u niet onderschatten. Er zijn 2 belangrijke redenen om mee te doen:
- In contact komen, zijn en blijven met uw doelgroep.
- Het overbrengen van uw bedrijfsboodschap.
Wanneer u op een bij het bedrijf en de doelstelling passende manier deelneemt aan een beurs dan levert dit ook nog veel voordelen op. De 3 belangrijkste voordelen zijn:
- Persoonlijk contact met de doelgroep.
- De mogelijkheid van 3D presentatie van de boodschap, veelzijdige visuele prikkel.
- De mogelijkheid tot het prikkelen en daarmee beïnvloeden van alle zintuigen.
Wij, NL EXPO heeft jarenlange ervaring en weet dat het deelnemen aan een beurs unieke mogelijkheden biedt om op een onderscheidende wijze te communiceren met uw doelgroep! Wanneer dit op een professionele en bij de doelstelling creatief passende wijze gebeurt is er voor uw bedrijf alleen maar voordeel te behalen.
Andere voordelen zijn;
- De klant komt (vaak in grote aantallen) naar u toe, u kunt klanten prikkelen te komen door een passende uitnodiging.
- Efficiëntie in de klantcontacten, u kunt ook klanten met elkaar in contact brengen.
- U heeft de mogelijkheid om uw producten/diensten ‘live’ te toetsen bij de doelgroep.
- U spreekt bestaande klanten/relaties en detecteert hun problemen/uitdagingen zodat u passende oplossingen kunt aandragen.
- U ontmoet de con-collega’s en kunt ‘live’ ervaren hoe zij het aanpakken.
- De naamsbekendheid vergroten.
- Nieuwe markten/ doelgroepen aanboren